myspys

Min sista riktiga (för i år) skodag är nu avklarad. Fort gick det... Vi räknade två sidor matte, fick rast, kom tillbaka, fick sluta typ direkt. På engelskan fick vi tillbaka våra prov. Blev lite besviken på mig själv faktiskt, fick precis på gränsen till G... kunde gjort det bättre!! Efter det lekte vi en lek på engelskan, vilket mitt lag förlorade. Vi fick sluta typ 35, och karl tog tjugo övertåget, så jag sa åt honom att åka till centrum och vänta eftersom vi egentligen skulle sluta två. Men jag sa till honom att ta 39bussen från station och som tur va hann jag med den. Kom precis runt hörnet när bussen kom, med ronja i hälarna. Haha. Vi kom hit typ vid tio i två eller nått, gjorde inte s mycket förrän, hehe.. tjugo i fem, då vi redan hade missat halva OC. Senare körde mamma honom till station och så kte vi och handlade. Nu är jag proppmätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback