Sweet dreams

Haha, Karl gick precis och la sig. Så ja tänkte skicka ett sms till honom, preics när jag skickat iväg ett sms får jag ett, gissa av vem? Jo, karl! Haha, vi tänker likadant älskling!


Vad tänker du på när du hör...

Grön: sommar
Sockervadd: Grönalund
USA: Feta människor
Picasso: Död?
Utanför: Kallt
Sex: 1+1
Frukt: mumma
Alkohol: Farligt, hihi
TV-shop: Några år sedan
Pyssel: Jul, påsk
Skräckfilm: Ronja, Niki och Ian, Åre 06
Kusin: Vitamin, hahahaha!
Skitfilm: Bajsrulle, höhö (myhumor)
Humor: skratt
Paris Hilton: Billig
Dricka: Vatten
Jesus: Nya Ica-reklamen
Doft: Parfym
Julen: famijlemys
Varmt: sommar
Medeltiden: Histora
Pizza: 4 gånger om året, högst.
Döden: Ta inte mig först!
Skönt: sex (aaa)
Begravning: sorgligt
Gott: Godis
Bröllop: Vitt
Barndop: Ungen pissar rätt upp i vädret (americas funniest homevidoes)
Kärlek: Karl wiklund
Sommar: skärgårn


Nu ska jag ockå hoppa i säng, så får vi se vad dagen bjuder på imorgon, Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback