yeah

Haha, okej.. Idag i köket, skulle jag och Sofie skala och hacka lökar, lökar, vet ni hur mååååånga?! 35 stycken, fyyyfan säger jag bara. Vi stod och grät och grät och grät och dom tog aldrig slut.. Hur som helst, tillslut blev vi klara, vi slutade typ halv fem *suck*, och jag hann med tio över bussen från station, hemma tjugo över..  När jag insåg att jag hade missat hela OC, blev jag lite sur faktiskt. Aja, jag har nog redan sätt avsnittet.
Eftersom jag och Mats fyllde år för inte så länge sen, så fick vi en försenad fördelsedagspresent idag, av morfar, ändå från thaaaaaai.. haha, på paketet stod det ''om ni sammarbetar har ni ett var'', vi öppnade och såg att det va ett pussel, eller två. Två bilder på kort som vi tog när vi va hos honom i sommras, fett kul. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback