21.45

Extremely bad day faktiskt.. den kunde ju ha varit bättre liksom. Jag har bangat på allt idag, har varit typ helt körd hela dagen. Trött, sur, irriterad, ont i huvudet och sådant som man inte kan hjälpa. Aja, snart är iallafall fredag den 13e slut, så vi får väl se om det blir någon förbättring imorgon, hoppas på det! Min syster har bränt ner filmer till mig, bland annat Torkel.. Schyst av henne, för jag skulle aldrig klara av det själv. Haha! Och hon var här för nån timma sen, men såklart hade hon glömt att ta med sig den, as usually.. haha, hon glömmer allt! Aja, whatever.. Jag har ju en hel del filmer att välja på här hemma också, typ 10000 filmer, jag svär.. Fan, jag ska räkna n¨gon dag, bara för att se hur många vi har, för skojs skull. Haha! Aja.. Jag måste bara avsluta det här inlägget med att säga att dom spelar Amy Diamond - Shooting star på radion.. Jag hyllar verkligen radion för att dom spelar sådana låtar man blir glad av, haha. Jag glömmer aldrig höstlovet. Puss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh lyllo, det var ett tag sen jag hörde den låten! Tänker tillbaka med ett leénde på läpparna :) loveu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback