goodnight

Jag vaknade av att Sara ringde mig klockan tolv typ, jag skulle egentligen inte sova, eftersom jag hade ställt klockan, men icke sa nicke! Jag gick upp, duschade, käkade frukost, gjorde mig iordning och gav mig iväg. Skulle till Viby.Buss, tåg och buss till Runstigen och sedan kom Patrik och hämtade mig. Hemma hos Patrik befann sig Jessica och Sara. Efter en stund kom Bella hem, och sedan dök Vinjor upp. Runt fyra åkte vi hem till Jessica. Efter ett tag kom mamma och hämtade mimg, pjuh! Då var det hem och käka middag. Sedan städade jag lite grann på mitt rum och började även packa en del som jag ska ha med mig till Norway! Sedan kom Karl, och vi kollade på Jalla jalla, haha :) nu är jag dööööööööööötrött och ska sova, pössis

image66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback