00.55

Nu har jag packat klart, nästan.. bara lite smågrejer kvar, typ tandborste och sådant! Imorgon bär det av alltiså! Gud vad mysigt vi kommer att ha det! Nu ser jag verkligen fram emot det, och hoppas också på bra väder!
Ikväll har jag varit i Sollentuna! Jag skulle möta Karl vid Malla typ tjugo över åtta. Påvägen dit träffade jag Sofia och några, sen smsade Tove och sa att vi skulle träffas en snabbis! Haha, Tove och Tova hade druckit, så jag och Karl förstod inte så mycket vad dom pratade om, haha! Vi fördröjde inte tiden särskilt länge med dom, eftersom att dom skulle vidare, så vi gick också. Vi tog en promenad runt Väsjöbacken och satte oss sedan vid en bänk på sportfältet. Innan tiden hade runnit iväg och det blev dax att åka hem hade Karl nog fått minst 10 myggbett, haha! Men man får skylla sig själv när man sätter på sig så lite kläder! haha. Pappa kom och hämtade mig eftersom han hade varit i Vällingby hos några bekanta!
Jag är inte särskilt trött ännu, men jag ska iallafall försöka bli trött! så jag orkar upp imorgon.. Jag ska vara hos Tove klockan två, och innan det ska jag förbi pappa på jobbet och fixa lite stuffs! Skriver mer innan jag åker imorgon, goodnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback