19.13

Gud vad skönt det var med sovmorgon imorse! Vi började son halv tio, kollade klart på Hotel Rwanda och åt godis! Vår lärare hade köpt hur mycket godis som helst, det mesta blev över! haha! Lunchen, matten och fysiken passerade med stora steg.. sen var det helt slut! Jag och Sara åkte hem till Sara och lade oss i solen en stund, tills Shoppe ringde å drog med oss till Översjön! På vägen träffade vi massa folk som också skulle dit, hihi! Fett najz, fast jag brände mig rätt mycket!  När vi hade varit där en stund, ringde Pelles mobil! Lukas hade typ krockat med Jessicas moppe och brutit benet eller nått :/ så det blir väl kryckor för honom i sommar, stackarn! Moppar är farliga! Nu är jag hemma och sitter och väntar på att middagen ska bli klar, måste plugga musik, spanska och samhällskunskap ikväll, jätteroligt.. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback