borta bra, men hemma bäst

Kom hem från landet i lördags kväll! Jag kände verkligen hur jäkla skönt det var att vara hemma. Visserligen var det bättre väder på landet, men kunde sola och bada, men känslan att känna att man är så oerhört långt ifrån allt som händer hemma, den känslan suger! Två dagar låg jag ute från klockan elva till fem och solade, så jag har fått ganska mycket färg och bränt mig en hel del! Men jag ska inte klaga, tänk om jag inte hade kunnat sola, vad skulle jag gjort då?! Lördagskvällen spenderade jag med Tove, hon kom hem till mig och sedan tog vi en promenad ner till ''båtklubben'', och så satt vi där en stund.. Runt tolv traskade vi hem, skönt att komma in i värmen! Vi satte på Svensson Svensson, som bjöd på många roliga skratt, haha! Sen somnade vi!

Igår träffade jag Sara vid Västerled, vi åkte till pizzan och träffade några. Efter ett bra tag dök Steffi, Linda och Bella upp. Tack gode gud, då blev allt roligare, höhö! Jaja, varför klaga! Det ända jag ångrar var att jag inte tog med mig en tjockare jacka, för jag höll på att frya ihjäl! hihi! Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men det är nog snart bestämt! hiha, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback