brist på liv

Hatar du mer än 3 personer? Nej, inte för tillfället.
Har du någon gång försökt ta ditt liv? Absolut inte!
Hur många hus har du bott i? Sju, tror jag.
Vilken är din favoritglass? Piggelin!
Vilka är dina favoritskor? Ett par gråa, med hög klack! (andvänder sällan)
Har du fällt krokben för någon? Jaaaaa!
Vilket var det värsta ämnet den här terminen? Fysik.
Vilket var ditt favoritämne den här terminen? Idrott.
Äger du en Britney Spears CD? Haha, ja för fan!
Har du någonsin spytt bland folk? Hm.. inte vad jag minns.
Säg något du alltid tänker på? Olika grejor all the time.
Vilken musik tycker du bäst om? Det mesta utom hårdrock.
Vilket stjärntecken är du? Skytten.
Vilken är den pinsammaste CDn du äger? Ingen som helst aning.
Sommar eller vinter? Sommar förfan.
Har du någonsin örfilat någon?  Ja, lät.
Spelar utseendet någon roll? Ja, lite.
Favoriträtt? Fläskfillé med bea.
Är du för förlåtande? Njaa, beror på vad det gäller.
Hur många barn vill du ha? Två eller inga
När grät du senast? I torsdags när jag fick panik (det kröp en spindel på bordkaneten, och jag kom inte därifrån)
Har du kallat din lärare för mamma? Det har hänt, ja.
Vad är dina smeknamn? Oftast Muttan or Mysan
Är du nöjd med ditt liv? Absolut
Gillar du dig själv? Det duger
Är du närmare din mor eller din far? Mammsen
Favoritegenskap hos motsatta könet? Maaaaaaaagen
Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag? Ha sex med en tjej (a)
Vad är klockan när du svarar på detta? Snart halv sju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback