brist på liv

Tio första:
Första bästa kompis:
Sahar, känner inte länge
Första bil: Ingen ännu.
Första kärlek: Mattias, hette han! jag va 9 år!
Första husdjur: Hund
Första semester: Grekland 1998.
Första jobb: Aldrig haft något.
Första köpta skiva: Minns inte
Första riktiga kyss: glömmer jag helst
Första piercing: Öronen, jag va panikslagen
Första konsert: och ända är Nightwish! vet inte varför jag gick?!
Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
Mats 50-års ferre, några veckor sedan.
Sista bilfärd: Idag klockan 3-4
Sista filmen du såg: Hotel Rwanda, igår på SO'n
Sista bubbelbadet: Hos Tove, minns inte när..
Sista spelade cd: alldeles för dåligt minne
Sista gången du grät: ööhm..
Sista måltiden: lunch i skolan, kebab..
Sju har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? njaaa.. säger väl nej!
Blivit arresterad? haha, nej!
Blivit kär vid första ögonkastet? Vem har inte?!
Varit på tv? haha.. ingen stor stjärna precis!
Fått ditt hjärta krossat? JA
Sagt att du älskar någon utan att mena det? njäääääääaaaa.. okejdå
Busringt till någon? haha, det glömmer jag aldrig!
Sju saker du har på dig:
svarta jeans, en vit tröja, racksocker, fårskinnstofflor, ett armband, bh, trosor
Fyra personer du kan berätta allt för:
Tove.. den ända jag skulle kunna berätta exat ALLT för
Tre val:
Svart eller vit? Vit, det är mer jag
Sommar eller vinter? Sommar, stenhårt
Choklad eller chips? Choklad
Två saker att göra innan du dör:
Bli av med min spindelfobi och bli innebandyproffs

En sak du ångrar:
Klassresan i fyran


Kommentarer
Postat av: eb.ba

var du på promenix ikv. i vaxmora typ? puss

2007-06-01 @ 23:22:40
Postat av: myb

yes, vadårå?

2007-06-02 @ 21:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback