brist på liv

Tre namn du går under:
1. Muttan
2. Mysan

3. Muttis 

Tre saker som skrämmer dig:
1. Spindlar
2. Mörker
3. Spöken

Tre saker du har på dig just nu:
1. En brun bikini
2. Gråa shorts
3. Svarta trosor

Tre fysiska saker som du attraheras av:
1. Magrutor, mums!
2. Solen, jag svär..
3. Grrrrr!

Tre av dina hobbys:
1. Sola
2. Vännerna
3. Träna

Tre saker du verkligen verkligen vill ha:
1. Sommarlov
2. Tatuering
3. DIG

Tre saker du vill göra innan du dör:
1. Bota min spindelfotbi
2. Hoppa fallskärm
3. Jorden runt

Tre saker du vanligtvis inte skulle erkänna:
1. Att jag är trött
2. Jag är elak
3. Resten vet ni..

Tre saker du tänker på just nu:
1. Sommarlov 13/6
2. Brännan som svider
3. Att jag måste plugga..

Tre saker jag åt igår:
1. Frukost
2. Lunch
3. Middag

Tre saker jag ätit idag:
1. Lunch
2. Middag
3. Tuggummi

Tre saker du inte kommer göra idag:
1. Sitta uppe till tre
2. Äta godis
3. Ut å jogga

Vilka tänder du på nu?
EN HEEEEEEEEEMLIS!


Favorit position i sängen när du ska sova:
När jag väl sover, sover jag på mage

När åt du ett päron sist?
Dåligt minne, sorry

Vilka personer åt du pizza sist med:
Inte en aning, va fööööör länge sedan

Varför har du en blogg och inte en riktig dagbok:
Skriver så mycket på papper iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback