dagen

Jag åkte hem till Viktor, där va Bella, Stephie, Lukas och han, och Sara och Jessica var påväg! När dom kom bestämde vi tydligen att vi skulle hem till Patrik och Bella, där även Crille va! Jag och Lukas började gå, medans dom andra åkte och köpte godis.. Eftersom att Lukas, den stackarn, går på kryckor, gick det inte så snabbt för oss, haha! Efter halva vägen stannade vi i typ 10 minuter vid en busshållsplats. Väl framme hände det inte så mycket.. Efter ett bra tag skulle Bella åka till Johanna och Patrik typ in till stan! Sara och Viktor va trötta, så dom ville åka hem och sova.. så alla gjorde vad dom hade tänkt sig.. Jag och Stehpie hakade på Bella och Jessica hakade på Patrik. Crille drog typ till någon Max, haha! Och Lukas gick hem, tror jag.. Vi åkte till Johanna och blev där en stund, tills vi åkte till Ica! Ett jävla åkande, haha! Sen tog jag bussen hem. och nu sitter jag här! Jag har jätteont i min tå, eftersom min tånagel har gått av, och just nu gör det så jävla ont att jag inte kan tänka på något annat! Ska strax hoppa i badet en stund, gud så härligt! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback