fett chhhhhhhhhhhhhhhill

Klockan 20.54 tog jag bussen hemifrån! Jag åkte till Vaxmora och tog en promenix med Kalle. Vi gick ganska långt faktiskt, runt i Vaxmora, via sportfältet ner till skolan, och så satt vi där en stund.. sen gick vi därifrån via parken till Sollentuna station, där jag tog 00.35 tåget hem, och var hemma klockan 1. När jag kom hem, tog jag en dusch och gick sedan å lade mig.. En go kväll, thank u!

Idag vaknade jag runt tolv, gick upp och ut i solen och käkade frukost. Sen låg jag ute i solen och väntade på att Pappa och Petra (pappas tjej) skulle komma, för vi skulle åka in till stan! Jag hann väl ligga ute i 1 timme, innan jag va tvungen att byta om.. I stan skulle vi kolla på en klänning som Petra hade sett i torsdags. Men den jäveln va förstor! ååååh, jag blev tokig, för den va skitfin! Sen gick vi till kungsträgården och käkade.. Satt där i solen en stund och njöööööt! så jäkla härligt väder, och imorgon ska det bli ännu bättre, snacka om att jag ska sola hela dagen!


                                       

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback