gårdagen!

Resan dit var en pina! jag hade ingenting å göra.. jag bara väntade på att tiden skulle gå.. jag va tvungen å ta 20 i nio bussen från sollentuna, för det gick ingen innan! och det bestämdes halv 7, snacka om att jag var rastlös! fem i åtta tog jag iallafall bussen hemifrån! kom till sollentuna station klockan halv nio, ocvh så satte jag mig för att vänta på bussen, som inte kom förrän kvart i! Nåväl, jag satte mig på bussen.. Jessica hade sagt åt mig att jag skulle gå av vid en hållplats som hette, där bussen skulle ha stannat, enligt henne! haha, men det gjorde den icke! Den gick till Fornboda.. så jag hoppade av vid Smedstorp, och började gå på motorvägen, och gick å sa till mig själv att det inte var långt, men det var det! haha! tillslut kom min räddare i nöden på moppe, Crille! Shoppe åkte också med, fast på en egen moppe, men han såg mig inte, haha! så han åkte vidare?! Det var massor med folk där! Vinjor försökte få mig att bada, men jag vägrade just då! haha! det blev kanske lite mycket dricka för min del.. haha, men jag ångrar ingenting jag gjorde :D haha, snart kommer Brolle och vi ska åka å bada, LATER!
/ MUTTAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback