gomor'n

Ooouf, ni anar inte hur skönt det var att sova i sin egen säng! Hos pappa hara jag en stenhård 90-säng! Och den har jag sovit i sedan jag kom hem från Toves land-.Och det var snart en vecka sedan! Hos mamma därimot, har jag en mjuk 120-säng! Jag avgudar den verkligen, den är hur skön som helst! Så det är värsta grejen när man har sovit hos pappa! Haha!
Igårkväll var jad med Kalle. Vi var ute en stund och sen gick vi hem till honom. Påvägen dit mötte vi Falkenborg, haha.. Det var ett tag sedan! Nåväl, hemma hos Karl tittade vi på Mord i sinnet och sedan var jag tvungen att åka hem! Nu har jag sovit hur bra som helst och ska snart ringa  Shoppe och fixa lite stuffs, och sen ska jag sitta barnvakt åt Anton, världens sötaste 4åring! Får se om jag hinner skriva mer senare, pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback