natten som varit

Natten var inte mysig någon stanns! Precis innan jag ska gå och lägga mig kryper det fram en SPINDEL! Fattar egentligen inte hur jag kunde se den, för den va pytteliten, typ en ½ cm. Hur kan en 160 cm lång människa bli så jävla rädd för en spindel? Det är en jävla bra fråga! Lyckligtvis dödade jag den.. Typ första gången jag gjorde det! Men jag hade liksom inget annat val, Mats låg och sov och mamma var på jobbet! Så det var bara att ta död på krypet! Hur vill ni nog inte veta, men den tidningen åkte direkt i soptunnan! Somnade nog inte förrän fem.. så jag är ganska trött nu faktiskt! Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag ännu, packa måste jag iallafall göra.. eftersom jag och tove åker till henns land imorgon :D puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback