övning ger färdighet

Det var jäkligt skönt att träna! Känns som jag inte ansträngt mig på en vecka! Först sprang vi en bit.. Sedan upp för en jättelångt trappa och ner igen och upp en gång till! Trodde jag skulle tuppa av.. men jag överlevde, haha! Tur det, för sen skulle vi springa ett varv runt också.. haha, det gick hyffsat bra.. fast jag tror jag sprang lite för fort! Sen var det iallafall dax för träningens höjdpunkt, fotboll! Jag älskar fotboll egentligen, jag vet inte varför jag slutade.. det är så härligt att springa med bollen och ha kontroll och verkligen känna glädjen, ååh, funtar fan på att börja igen! men vi får se.. Innebandy är också en av det saker jag brinner för! Efter träningen ville Becka, Antonia och Natta bada, så stranden blev det! jag kände också för att bada, men med tanke på att jag känner mig lite förkyld kände jag att det inte att det var en så bra idée.. men dom badade iallafall! Sen kom pappa och hämtade mig.. hem och duscha, gud så skönt.. sen käkade jag en supergod middag, och nu sitter jag här och funderar på hur jag ska ta mig ur en svårt situation.. min tånagel har nämligen typ 'gått av' och det gör ont som bara helvette! Och till balen på tisdag köpte jag ett par skor med klack! och dom är liksom trånga i tårna! min tånagel kommer ju omöjligt hinna läka så pass bra att det kommer vara skönt å gå i dom! gaaaah, jag vet inte vad jag ska göra.. köpa ett par nya skor, utan klack kanske? jag känner liksom hur paniken kommer, två dagar kvar.. sen är det kört! det gäller att tänka snabbt nu!
ska hem till mamma snart, för jag tänkte sova där! Imorgon ska vi spela americansk fotboll på klassens dag.. Men jag kommer ju inte kunna vara med p.g.a min jäkla tå, så jag och Tove tänke ha picknick, sola och sitta och kolla på när klassens töntar springer! haha, blir kul! Ciaaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback