pissväder

Regn, regn, spöregn! Jag satte inte min fot utanför dörren förrän klockan halv sex typ.. Var tvungen att gå till affären och kolla om dom hade paprika, men icke sa nicke! Det är bara en liten butik, som verkligen inte har allt, det tar 2 minuter att gå dit, så! Resultatet blev iallafall ett paket tuggummi. Hemma lagade jag middag, utan paprika, som jag så gärna hade önskat att jag hade, aja.. gott var det iallafall! Sedan satte jag mig på bussen till viby, men klev aldrig av för folk klev på istället. Vi åkte till Qben och chillade lite. Sen kom jessi och patrik, och jag gick med dom till statiol för att dom skulle handla lite stuffs! Sen satt vi där några minuter tills mamma kom och hämtade oss, nu är jag hemma!
Har valt en film som jag ska kolla på, eftersom att Beck är slut här hemma hos pappa så får det bli 40 days and 40 nights. Sen blir det sängen, ciaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback