regn, kyla och nattbuss

Jag missade precis bussen, som jag egentligen inte hade tänkt att ta, men eftersom det regnade så hoppades jag på att jag kanske skulle kunna hinna, men icke sa nicke, jag fick traska! Jag gick till station hemifrån, det är en bit, och det var inte särskilt skönt, eftersom det regnade! Men aja, sånt är livet! Karls tåg kom typ 22.47 och jag va inte där förrän hm.. hel kanske! Jag gick halv typ, så det tog en halvtimma! Jag va dyngsur och började frysa! Så vi bestämde oss för att ta nästa buss hem till moi!
00.47 gick bussen som skulle ta honom hem, 02.17 skulle han vara hemma, stackarn! Så lång tid brukar det inte ta, men eftersom att klockan är mycket, blir det nattbussen, eftersom tågen har slutat gå tydligen! När vi skulle gå till bussen, satte jag på mig ett par gummistövlar i storlek 43 typ och morsans stora jacka, gud vad sexig jag måste ha varit! hahaha! Ska nog gå och lägga mig strax, borde iochförsig tvätta håret först, vi får väl se, annars gör jag det imorgon!
Imorgon vid lunch åker jag till landet (Gräsö) och är där till typ lördag eller söndag! Skriver säkert mer innan jag åker, men det var bara en förvarning. Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback