solbränna på g

yeeeeeeeah, igår låg jag ute på studsmattan från klockan 10.30 till cirka 16.00, i solen alltså.. satt i skuggan resten av kvällen! haha, ville inte bränna mig mer.. så jäkla härligt väder asså! Senare på kvällen skulle jag hoppa in i duschen, inte så frestande med min bränna faktiskt.. Jag lät vattnet rinna längst kroppen och nej usch, det va inte alls lika skönt som det brukade! Dagen efter är nog alltid värst.. när man ska sätta på dig massa kläder som skaver på brännan, ajajaj!
Skoldagen var inte så pjokig faktiskt, vi hade ingen spanska, ingen matte, omprov i historia (som jag klarade) och ett jäkla bra väder! så det gick rätt snabbt.. jag va hemma runt fyra, och då kunde jag inte motstå att ligga en stund i solen.. det kanske inte va en så bra idée, men skönt vare! Pappa kom runt fem, så jag hann inte ligga så länge! vi åkte och kollade på balklänning, och jag köpte faktiskt en! Nu saknar jag bara skor.. för en värra har jag faktiskt.. en liten vit, jättefin! gud så härligt å ha det gjort.. men egentligen ångrar jag att jag köpte den, för jag kommer säkert hinna hitta någon finare.. även om jag köpte den i ren panik! lite frustrerande! aja, nu har jag käkat middag och sitter hemma hos pappsen.. ska försöka plugga lite, och sedan ta en prommis till mamma! För jag orkar verkligen inte sova här inatt! / Mysis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback