stort, fin, charmigt & dyrt

Skolan var inte särskilt problematisk idag.. Tre lektoner rullade snabbt förbi, sedan fick vi gå hem eftersom vi hade inställd idrott! cooooosy! mamma hämtade mig efter skolan, och så åkte vi till rotebro och solade.. jag brände mig lite i ansiktet.. men det går väl förhoppningsvis över. Efter det åkte vi på en liten tur med bilen! vi åkte förbi vårt hus i väsby och fortsatte mot Rosersberg! Vi kom till Rosersbergs slott, så jäkla fint! jag ska fan bor där asså, jag lovar! det är typ mitt drömhus.. stort, fint, charmigt, dyrt.. ååh, rena drömmen! jag lovar att jag kommer bo där, jag ska gifta mig med någon rik karl och flytta dit! haha! sen åkte vi förbi Shoppe & Erik för å kika lite bara, haha! då visade det sig att Patrik, räkan och någon annan va där, så jag va ju bara tvungen å gå ut ur bilen å hälsa! Dom stod ute och höll på med sina 9846527 (va tvungen att överdriva) moppar, som vanligt! haha, lite charmigt faktiskt! sen åkte vi hem.. nu sitter jag här å har dötråkigt! får se vad jag hittar på ikväll.. får väl plugga brist på annat! ciaaao

                                                                image28
(min framtida bostad, höhö)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback