ta vara på solen!

haha, på kvällen skulle vi träffa Patrik och Crille, men vi fick feta dissen! Dom skulle typ till Kim och fixa nått med moppen! freeaks! Så vi träffade Sigurt vid Ica och åkte till Översjön, vi tre på Saras moppe, Sigurt längst bak! haha, stackrast honom, han fick jätteont i rumpan! Undra hur många olika samtalsämnen vi hade på resan, 100 olika! haha. Men kul var det, påvägen dit iallafall! väl där borta var det väl inte värsta draget, men det dög! Runt tolv kom pappa och hämtade mig, alltid lika skönt att slippa SL! När vi kom hem gick pappa och lade sig, men jag satte mig och kollade på den sista Beckfilmen.. Den handlade om nån målning, blablabla.. ganska seg, men jag tog mig igenom den tillslut! Den var ganska läskigt i slutet, men det var nog det ända!

Nu ska jag gå ut och ta vara på solen för den kommer snart att gå i moln, tur det.. för jag har träning klockan fyra, på vallen! Orkar inte träna när det är såhär jäkla varmt! vi hörs ikväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback