THE DAY

Okej, få se nu.. Sist jag skrev skulle jag in i duschen, uhm.. det var väl inte precis vad jag gjorde nej.. Jag tog med mig min soloja och gick ut i solen.. Eftersom vädret va så lockande skulle det inte sitta helt fel med nån timme sol! Jaja, efter det hoppade jag iallafall in i duschen.. Helt kladdig av sololja, det blev lite mycket kanske, haha! Efter duschen gjorde jag mig iordning och åkte ner till pappas jobb! Fick jobba typ två timmar innan han ville åka å käka. Vi åkte och hämtade upp Petra och åkte sedan till Glädjen och fick oss en godbit! Gud vad gott det var med mat! Kändes som jag inte ätit på veckor, haha! Fast jag bara inte hade ätit sedan frukost! Hihi, sen körde pappa hemmig till honom och han och Petra åkte vidare till några vänner. Nu sitter jag i vilket fall som helst framför datorn och väntar på att ronja ska gå från mamma så att jag liksom kan möta henne påvägen. Hoppas att hon fick med sig Beckfilmen som jag nämnde, så vi kan kolla på den när hon kommer! Hoppas det är dax snart! Nu ska jag krypa ner i mitt täcke framför tvn i väntan på att hon ska höra av sig!
Imorgon ska jag till stan med Sara och säkert några fler, hon frågade bara om jag skulle med och jag sa ja! Haha, spännande det kommer bli! :D haha, ikväll har jag också blivit förfrågad om att vara barnvakt, å gud så jag svarade ja! I love kids! Nu blir tvn, pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback