träna, midsommar, godnatt

jag vill träna, jag vill ingenting hellre just nu! Även om klockan är mycket och det är dimma och kallt ute, så känner jag faktiskt att jag inte skulle ha någonting emot att ta en runda! Töjnan hade iallafall bestämt att vi skulle träna juni ut? ja, och vart tog det vägen? vi har typ haft en träning nu i juni, och då var det typ sex spelare! Hallå, vad håller vi på med?! Vi kan ju inte ge upp nu liksom, inte änns halva laget kommer på fysträningarna, det är dom som gör så att vi håller oss i form, kom igen nu töjnan, bättre kan ni! Onsdagar eller torsdagar skulle vi börjat träna på, men ingen information ännu om något sådant, åh! jag blir galen! Visst att min tå kanske är ett lite problem just nu, men jag känner faktiskt att det kvittar, jag tränar hellre och har ont än att inte träna och ändå ha ont, haha!

På torsdag åker jag och Tove till hennes land och blir där över midsommar, gud vad mysigt vi kommer att ha! Det var verkligen länge sedan vi gjorde någonting roligt, bara hon och jag.. har faktiskt saknat det väldigt mycket! Det blir mycket åka båt och eftersom det är det mysigaste som existerar i mitt liv för tillfället, så ja.. kan det bli bättre? tove och båt liksom, och så hoppas vi på bra vädet! Som det sägs på tv ska det ju inte regna iallafall, hoppas på det då!

Nu ska jag nog gå och lägga mig,klockan är mycket och jag ska ringa Sara imorgon när jag vaknar, om jag fortsätter såhär kommer jag ju aldrig vakna, och då kan jag ju inte ringa Sara, huh? smart va?! puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback