välkommen tillbaka solen

Nu sitter jag ute i solen och försöker bli lite brun.. jag lär ju inte lyckas eftersom jag har jeans på mig.. haha! Men armarna kanske tar lite, får väl hoppas! Även om det blåsen en aning kallt är jag glad över att det gör det, för det är ju bättre det än att det regnar.. Jag sitter här och tittart på allt som åker förbi, bilar, , bussar, moppar, cyklar, lastbilar, motorcyklar och även traktorer, haha! Jag har även sett en på skateboard och massa gående folk. Det är alltså inte så dött här iallafall.. haha! För en stund sedan var Sara och Danne här, dom hade varit hos Shoppe och kom förbi för att säga hej bara! Sara skulle hem, för att hon skulle till stallet senare.. och Danne skulle väl antagligen också hem, haha! Alltid trevligt med lite company, även om dom inte va här så länge! Sara skulle ringa mig när hon kom hem från stallet, får väl se om vi hittar på något eller om jag tvingas vara hemma ikväll och packa och städa! Hittills idag har jag inte hunnit med särskilt mycket, har fönat håret och ätit frukost, annars har jag bara suttit ute.. Borde packa nu egentligen så att jag kan gå ut sen, men det är så jävla skönt här ute! LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback