ett två tre, jag flippar

På lördagsförmiddagen var jag och pappa och kollade på balklänning. Jag hittade en jättefin, men köpte den aldrig.. vi lämnade även in min mobil på lagning på Siba, sen körde pappa mig till väsby centrum där jag skulle möta Bella, Stephie och Sara! Vi va där en stund, sen åkte vi till sollentuna centrum och käkade! Sen drog jag hem, käkade, bytte kläder och åkte till Tove! Efter ett tag bestämde vi med Karl att vi skulle åka till honom och gå en prommis, vilket vi gjorde också! sjukt härligt att gå! vi stannade en stund och fördröjde tiden med gungleken på Snickarbacken.. ett bra tidsfördriv! Sedan började vi gå mot bussen.. fast den skulle inte gå förns halv ett typ och vi kom dit fem över tolv, så vi satte oss på skolgårn och chilladeeeeeee! :D hihi! När vi gick av bussen mötte vi Tompa, Robin, Ubra och Jesper typ.. dom var ute med några andra, som jag inte riktigt kommer ihåg namnet på! Sen sprang vi in till tove för att gå på toa och ringa pappa och säga att jag va hemma, för att sedan dra vidare ut! haha.. vi gick till sollentunavallen, vi skulle egentligen till max, men det blev ändrade planer, vilket var lika bra.. för vi va båda så trötta att vi skulle kunna somna där! så vi gick hem till tovis, åt yoghurt och somnade bums! hihi


Idag vaknade jag hos tove runt typ tolv, vi skulle egentligen åkt till kista, men icke sa nicke, så blev det inte.. Vi satte oss i soffan och kollade på massa repriser! haha, fett kul! klockan två blev jag tvungen att åka hem eftersom jag skulle träna halv fyra, i sollenytuna och jag va tvungen att åka hem och hämta mina grejjor! Jag gav även mamma en morsdagpresent, en ros och ett kort! jättenöjd va jag, ja! haha! Nu sitter jag här, helt slagen av tanken att det är skola imorgon! usch, jag har nyss duschat och ska snart gå till mamma tror jag! jag orkar verkloigen inte, men jag måste! yyyyyysch! CIAO SÅLÄNGE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback