friidrottsdag

fitt for fight! på bilden imorse vart det duktiga jag&sofia som gick.. vi ritade, kul! haha, jag är typ helt värdelös på att rita, det är verkligen inte min starka sida! efter bilden käkade jag och Sofia lönch, och tog oss sedan till vallen på hennes goa moppe! vallen vart kanske inte lika roligt som jag hade förväntat mig, trodde liksom det skulle vara lite mer action, allt kändes så himla segt och jag ville bara att det skulle ta slut! vi stötte kula, hoppade längd & höjdhopp, sprang 60 meter och hade terränglöpning.. om jag måste välja vilket jag gillar mest så är det väl, hm.. 80 meter, även om jag inte var särkillt nöjd med min insatts idag! jag fick världens härligaste komplimang av min mentor idag, måste bara skryta! men han tycker att jag springer väldigt snyggt!
nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta en tripp till solariet men jag tvekar.. jag har ju pengar.. men jag har så mycket saker som jag måste köpa innan jag åker till Grekland! så jag tror jag väntar en stund och ber mamma lite snällt sen om att få låna hennes solkort! för då är det ju gratis för mig, haha! får väl se vad jag göra ikväll..om det blir bara hemma.. glo på television och bara softa, eller om det blir massa plugg, eller om det blir en joggingsväng och sedan en låång dusch, eller vad det nu blir?! den som lever får se.. ciaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback