jävla volleyboll!

När jag närmade mig hallen, såg jag Peter och jag förstod att träningen var inställd! han stod vid bilen och väntade på att folk skulle komma så han kunde informera folk om att det inte var någon träning! Han trodde själv att det skulle vara det.. men icke sa nicke! sollentuna volleyboll jade BIG STEP, en tävling med alla lag från sverige (om jag minns rätt?)... så det var bara att vända på röven och ta tåget hem, och eftersom jag alltid har sådan tur (INTE) missade jag bussen precis på sekunden när jag hade kommit till väsby.. och nästa skulle inte gå förrän en timma efter, så det var bara att gå! Visst, en prommenad på 40 minuter är väl välbehövt eftersom det inte blev någon träning.. men skillnaden är ju att träningen är rolig! nu sitter jag här och väntar på att oc ska börja.. inte för att jag har följt det senaste avsnitten, så jag vet ju inte precis vad som har hänt. Men jag kan ju försöka hänga med! puss sålänge


Kommentarer
Postat av: Malin

ja jävla sollentuna volleyboll asså ;D

2007-05-18 @ 15:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback