lill-lördag

Gårdagen hade jag världens jobbigaste träning, kom hem, käkade middag, duschade, tittade lite på tv och somnade sedan.. så jag hann inte blogga.. men det hände inte särskillt mycket iallafall! vi hade temadag i skolan.. miljötema, typ det tråkigaste jag har varit med om.. ever!

Onsdag, bara två skoldagar kvar, sen är det helg! Today vaknade jag klockan sju och fick jäkligt bråttom till bussen, tog bussen som gick 07.41. På tåget mötte jag Tobbe (min kusin), som jag inte sett på år och dar! Trevligt,trevligt! Jag kom till skolan, tio minuter försent.. Pritam blev galen! och så var det ju så att jag hade glömt mina matteböcker hemma, så det slutade med att hon kokade av illska, och skrek att jag skulle ta mer ansvar.. ooops! jaja, det är inte alltid lätt att hålla reda på allt.. jag försöker ju faktiskt! Jag kom hem runt halv fyra.. men vände lika snabbt som jag kom, för att åka iväg till Väsby Centrum och träffa Sara, Lukas, Viktor, André och Shoppis.. Inte för att jag var där så länge, men härligt var det iallafall! haha! När jag kom hem satte jag mig med massa böcker och pluggade.. Så nu är jag äntligen klar med mitt Buddha-häfte (tack Tompa!). Och jag har även börjat på mitt U-landsarbete.. och det känns faktiskt som att det går super nu.. för mitt fysikprov idag, gick bättre än mina egna förväntningar.. med lite hjälp från Vincent! Grrr! Hoppas jag får veta resultatet imorgon! :D Nu ska jag lägga mig och läsa en bok, så átt jag kan skriva bokrapport på den, så jag får det ur världen också! CIAO GUAPOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback