måndagar brukar vara tuffa..

Den här måndagen blev inte jobbig alls, utan den blev riktigt trevlig faktiskt! Bilden gick hur snabbt som helst, dom som va klara med sitt arbete fick ta ett kort med digitalkameran och göra om det i photoshop! haha, det gick sämst för mig! Efter det hade vi spanska, vi skulle kolla på film, men vi smet! haha, gick och käkade lunch och sedan gick tove hem till sig och jag och fian tog bussen hem till fian för att hämta hennes moppe! Sedan åkte vi tillbaka till skolan! haha, svenska och so därefter.. sedan tyckte nog de allra flesta att det va dags att gå hem, trots att vi hade mentorstid! så jag och tove gick hem, till tove! runt fem började jag gå mot vaxmora för att ta en prommenad med karl.. vi fick runt en stund, sedan ner till sportfältet och runt väsjöbacken.. en mysig prommenix! sen gick vi till malla, för att jag skulle ta bussen hem.. och han skulle hem och käka! nu har jag precis ätit, och nu börja CSI ny, och jag ska se! ciaaaaaao suckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback