rätt misslyckat

vaknade upp hos Sara imorse.. igår hade vi världens.. inte tråkigaste kväll.. men en kväll där vi gjorde absolout ingenitng! Kom till Sara strax efter åtta, därefter kom Bella och vi drog oss utåt, för att möta Micke, Shoppe och Erik vid Norrvikens station, för att sedan åka till Sollentuna! Men det blev inget av Sollentuna, så vi satte oss på bussen och åkte till Runan, där var det massa folk, men bara EN jag kände igen, Lukas! Efter en stund började jag och Sara gå hem.. men hennes mamma hämtade oss, så vi behöve inte gå så långt! hemma runt 11, innan vi gick och lade oss pratade vi rätt mycket.. ja, gissa om vad?! SVÅÅÅRT! sen somnade vi gott! tack sara! nu ska jag sätta på mig joggingskorna och ta en sväng ut.. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback