seg fredag

ännu en fredag avklarad! i skolan menar jag då.. vi hade musikredovisning idag! Jag och Sofia sjöng och spelade Glory, gud vad pinsamt! vi hade inte hunnit träna särskilt mycket, så det satt ju liksom inte osm rinnande vatten! men gjort, är gjort.. lika bra det, så jag slipper få ig! det vore ju dumt :D fick tillbaka matteprovet som vi hade igår.. 20/28, kunde kanske gjort bättre.. men hon var iallafall nöjd, pritam! Idrott på sportfältet.. herregud! jag flippade ur! fyfan, vad jag blev irriterad! men den där Johan.. WOOOOOOOOOOOW! asså.. vilken pudding! haha! Efter skolan åkte jag till väsby centrum, shoppade lite grann och åkte hem till mamma! därifrån cyklade jag, ja.. JAG CYKLADE till pappa! har inte gjort det på flera år, så ja.. det va liute vingligt i början! jag ville bara komma hem till pappa så fort som möjligt, så tro inte att jag brukar cykla! men om man tar bussen, måste man byta! och en prommenad hade jag inte tid med! nu har jag käkat middag, som jag faktiskt gjorde själv! mums! ikväll blir det nog, ja kanske viby! i don't know! ciaaaaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback