tisdag, onsdag

tisdagen rann iväg! jag va hos Sigge och jobbade faktiskt.. kom dit runt halv elva och var klart klockan två typ! då tog jag en sväng förbi Tove och snackade lite.. det va väldigt skönt, för det va länge sen vi träffades påriktigt! Sen åkte jag till Väsby centrum och kollade lite grann på skor med mera! sen fick jag bråttom hem.. tjugo i fem åkte jag från centrum.. och min träning skulle börja fem... Väl hemma bytte jag om på två minuter och sprang sedan till bussen, eftersom mamma vägrade köra mig för att hon precis hade vaknat! (JÄVLA NATTJOBBARE) så jag kom en halvtimme försent, men träningen var asrolig för det.. Jag, sofia, bea och jennie ägde sönder! Sen fick jag skjuss hem av snälla pappa! jag käkade middag, kollade på Ugly Betty och somnade typ efter det! APTRÖTT!

Idag vaknade jag typ nio.. och skolan började halv nio! ovanligt att jag försov mig! haha! Skolan gick rätt snabbt faktiskt.. slutade klockan två! då åkte jag direkt till Väsby centrum igen! haha, känns som jag är där varje dag! sen åkte jag hem.. lånade morsans solkort och solade för 100 spänn :O sjukt dyrt faktiskt, för bara 20 minuter.. men det tog bra! jag va hemma typ halv åtta.. då käkade jag middag.. och sen tog jag en prommenad till Apoteksskogen och tärffade Micke, och så fick jag min efterlängtade tröja, som Sara hade glömt där! haha :D gumman dååå! Sen tog jag faktistk bussen hem.. eftersom den kom, haha! nu har jag nyss kollat på Fråga Olle.. alltid lika kul, även om man missar första kvarten! haha! ska nog gå och lägga mig så snart jag orkar.. så jag pallar upp imorgon.. KLOCKAN SEX! imorgon har jag inte planerat riktigt ännu, kanske ska sola imorgon igen.. med sara! och så ska jag och sofia repetera muuuuuusiken! haha.. redovisning på fredag, läbbigt! Ciaooooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback