tisdag

dagen började med att jag försov mig! förfasen, jag ska fan inte försova mig mer! usch, fy, bläääää! jag måste faktiskt försöka att göra mitt bäsa! herregud, jag kan ju inte hålla på såhär längre! jaja, imorgon ska jag UPP! Till skolan kom jag när idrotten precis hade börjat! vi skulle dansa.. haha! ganska roligt faktiskt! jag dansade med karl.. efter lite kliv på varandras fötter började det faktiskt gå bra! väldigt roligt var det också :D haha! sedan hade vi no! nirre och kalle satt och försökte lära mig det lättaste som finns när det gäller fysik, protoner & elektroner! och nu kan jag.. HAHA! tror jag! får väl se på provet på torsdag! Sedan blev det lunch.. jag sofia och tove satt och pratade med göran, biträdande rektorn, haha! vi satt nog i matsalen i typ 40 minuter.. för sedan fick vi bråttom till engelskan! där skulle vi redovisa våra bokrapporter, som nog inte enns hälften av klassen hade gjort! så vi fick prata om nått annat! På vitatiden hade vi stuga.. vi fick alltså jobba med vad vi ville, i skolväg! jag och karl började med so'n, sen försvann han ut för att han skulle redovisa för SÅ, efter som han inte hann på engelskan! haha! då gick jag och nirre och kopierade.. så nu har jag allt som kommer på provet imorgon! haha! Jag pluggade också lite fysik, men kunde inte koncentrera mig ordentligt! Karl kastade ut båda mina sudd, och dom ända, ut genom förnstret.. så nu har jag inga sudd heller :( haha! vi sliutade runt halv fyra! så åkte jag hem, hämtade mina träningskläder och åkte till träningen! sista inomhusträningen den här treminen! tråkigt! men sen blir det fysträning och typ fotboll på sportfältet eller vallen! så allt går ju inte helt dött! Nu ska jag sätta mig och kolla slutet på ugly betty, sen blire nog mest plugg! ciaaaaao babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback