TJATJATJA

Gårdagen tillbringade jag hemma hos karl, vi gjorde inte så mycket faktiskt! haha :D Idag har jag solat med mammsen, sedan skjussade hon mig till sara.. väl där hemma fick vi bråttom till bussen, som skulle gå 15.29, och vi kom till hållplatsen typ precis när bussen skulle gå, pjuh! Vi åkte till sollentuna centrum och träffade jessica, lukas, patrik, viktroia m.fl.. Sedan tog vi bussen till pizzerian i viby och 'hängde' där en stund, så kom det mer folk och ja.. sen drog jag! haha! Nu sitter jag här hemma och har absolut nada och göra, jjag får inte gå ut för mamma, eftersom hon jobbar, men hur ska hon hålla reda på det egentligen?! haha.. men iallafall, det finns ändå ingeniting att göra, så jag får väl sätta mig och kolla på någon film! ciao guapaaaas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback