tråktråktråk

tråkigaste dagen i historien, jag lovar.. Vi gjorde knappt någonting i skolan idag, bara plugg, plugg, plugg.. usch! Jag tänkte gå hem efter lunchen, för jag kände mig helt körd! men jag kämpade mig igenom resten av dagen.. när skolan var slut, gick jag och Salar till bussen och åkte till sollentuna.. kom precis i tid till 14.35 tåget, så det tog bara 40 minuter för mig att komma hem, rekord(?) Nu sitter jag här hemma med en kopp te och väntar på att Sara ska ringa, hon är i stan med några.. så hon skulle ringa när hon satt på tåget påväg tillbaka! Ikväll får vi väl se vad som händer, plugg om ingenting annat kul dyker upp! Skulle haft träning, men den är tyvärr inställd :( Skriver mer ikväll.. see you laaaaaater, pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback