tv-time

typiskt att det alltid ska börja regna när man är ute och joggar.. har nog hänt mig 99 gånger! fast jag klagar inte, för regn kan vara oerhört mysigt ibland.. men idag hade jag bara satt på mig en t-shirt och ett par shorts, så det blev ganska kallt! nåväl, efter en joggingtur sitter aldrig en varm härlig dusch helt fel! trots att man redan duschat två gånger, så är den trejde lika härlig :D bara stå där å låta vattnet rinna, åååååh gud! det finns fan inget bättre! sitter här å väntar på att klockan ska bli nio, för då börjar CSI NY! ett av dom bästa programmen i hela universum! Imorgon har vi fått välja om vi vill jobba i skolan med vårt miljöarbete eller om vi vill vara i skolan och jobba! men mitt val försvann tydligen, för jag tvingas vara i skolan! men det är väl lika bra, då får jag iallafall någonting gjort, haha! men jag chansar på att mer än halva klassen är hemma och sover och typ tre fyra stycken har gjort klart det på onsdag och kan redovisa! Imorgon har jag träning också och eftersom det inte blev till att sola idag, får det väl bli imorgon, om det finns tid till det! träningen kanske är den sista för mig på några veckor! eftersom jag ska till grekland, och vi inte har ju inte träningar på torsdagar längre.. suck! och på söndagen hinner jag nog inte med.. vi får väl se! efter CSI ikväll ska jag sova direkt, eftersom jag sov hur dåligt som helst inatt! och det lär ju inte vara så svårt heller, med tanke på hur trött jag är! nu ska jag slå på tv'n, ciaaaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback