yeah

Prommenaden satt hur bra som helst! bortsett från att jag satte på mig långkallingar, två tröjjor, strumpor och jacka, för att jag trodde att jag skulle frysa, haha! Men det gjorde jag verkligen inte! Vid middagen satt jag, mamma och min syster och diskuterade vår greklandsresa.. och vi har fortfarande inte kommit fram till vilket datum vi ska åka, eftersom vi tänkte åka 20 maj, och egentligen skulle töjnan till falun då, och då gick det inte..och så blev det massa ståhej av det! ja, gud! men iväg kommer vi nog, haha! Nu har jag precis kollat klart på en två timmarång film - mrs Doubtfire, och gud vad jag garvade! Det är en film som alla borde se! Eftersom det är 1a maj idag så antog jag att vi inte hade någon träning, så jag får ge mig ut på egen hand.. C U LATER!

bilder från min prommnix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback