yey

Igår hade jag min första innebandyträning på tre hemska veckor! Fyfasen, vad kul det var! Jag verkligen maxade! Körde allt vad jag orkade och.. ja, jag trodde jag skulle dö! Haha! När jag kom hem hade jag ingenting att göra, så jag tog på mig joggingskorna och sprang ut och joggade en sväng! När jag kom hem var det dags för middag, sen blev det direkt in i duschen, och sen somnade jag med fysikböckerna i handen! Nu är jag uppe i god tid för en gångs skull, och nu ska jagtill skolan och ha två timmars bildlektion..  snaaaaaark! Men tack och lov slutar vi runt 13.00, eftersom lärnarna ska på någon kurs.. så jag tänkte åka och sola efter skolan, eller.. vi får se! nu ska jag gå till bussen, CU! pösssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback