du är satsen din morsa borde svalt

Matchen igår slutade uselt! Med en ledning på 5-2 drog Täby på sig en 5-minutersutvisning, och Järfälla reducerade med 5-3, 5-4, 5-5. Och även 6-5... Efter det gjorde Täby ett mål och sista perioden slutade 6-6. Men i SD vann Järfälla!!!! FAAAAN VAD IRRITERANDE! Vi va iafl hemma vid kvar i elva, då ringde jag Karl och pratade med honom till typ halv tolv, sen somnade jag bumms!
Nu sitter jag som vanligt på Datorkunskapen.. Kom precis hit, lite sent. Men jag hade utvecklingssamtal på Infra klockan åtta. Det gick hur bra som helst, även om, dom inte hade så mycket att säga, men både jag och morsan är nöjda. 40 minuter kvar nu. Orkar inte, fuck vad tråkigt det är, gör en power point om lussebullar.. Två lektioner kvar efter denhär. SLUTAR ETT, SUCK ON THAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback