I'm lucky, i know.

Ja, dagen gick fort trots allt. På engelskan hade vi glosförhör och sen skulle vi kolla på Kalle och chkoladfabriken, på englska. Men den funkade typ inte, så vi fick sluta lite tidigare. Vi ska se den imorgon istället, wiha. På idrotten spelade vi innebandy och fick reda på våra betyg. Än så länge har jag G, men jag har bara varit med en gång förut, med våran lärare iafl, annars har vi haft inställt eller vikarie. Men hon sa det fanns goda möjligheter till en förbättring. Vi fick sluta tidigare idag också, slutade redan 12.20. Nu sitter jag hemma och glor på tv. Har inget bättre för mig. Tänkte gå och lägga mig, men jag kom på att det inte är så smart, för då kommer jag inte kunna sova ikväll.. Imorgon har jag sovmorgon till 11.30, fett naaaajz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback