my<3karl wiklund

yeah, yeah yeah yeah... suck och stön! visst, kul.. jag sa att jag skulle plugga ikväll, det blev ju inte så mycket av det. Tittade inte änns på papprerna och nu ligger dom där på golvet och glor ut mig, känns det som. Jag kan aldirg, verkligen aldrig ta tag i saker innan det verkligen är sista sekund. Fattar inte vad felet är på mig?!
Imorgon måste vi ta 42-bussen härifrån, ska vara vid Infra City hela dagen, pjuuh.. Svenska, livsmedelskunskap och livsmedelshygien är det ända vi har imorgon, och ändå slutar vi två.. Nu ska jag sluta babbla och hoppa ner i sängen!


Det finns en person som jag skulle göra allt för och jag vet att den personen läser min blogg så ofta den kan (aaa), så eftersom jag inte har några cash på luren för att skicka ett gulligt sms, (inte för att jag har haft det på några veckor, men iallafall), så säger jag godnatt häääääär! LOVE YOU ÄLSKLING, PUUUUUUUUSSSSS! <3333333333333333333333 SES SNART HOPPAS JAG!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback