PAAAAIN (!!!!!)

Nu är jag så jävla trött på att ha ont i magen. Om smärtan bara kunde försvinna skulle jag vara överlycklig. Matchen gick inge vidare, vi förlorade och alla som lirade va fett arga hela tiden och fula i munnen, hårda i spelet, inte bra Töjnan! Jag fick skjuss hem av Saras mamma, direkt in i duschen och sedan hämnade jag här. Ska nog sova tidigt ikväll, även om jag har världens lyxigaste sovmorgon. I helgen har vi två matcher, fredag kväll och lördag morgon. Peter sa till oss idag att alla kunde anmäla sig, men alla skulle inte få spela, endast ''de bästa'' spelarna (som han kallade de) skulle få spela. Skulle kännas guld om man blev utvald, hihi. Men det är väl bara hoppas på det bästa! Känner mig inte särskillt stolt över dagens insatts, really.
Jag saknar Karl som faaaaaaan, önskar att han var här nu. Känns som att jag aldrig träffar honom nu förtiden!! Har man funnit nån som dig i sitt liv, har man funnit lycka. Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback