vilooooopaus

Faaaan vad trött jag va imorse, kom knappt upp ur sängen asså. Somnade nog inte förrän strax efter ett och jag skulle upp halv åtta. Ja ja, matchen igår gick sämre än beräknat, jag tror att jag gjorde min sämsta match någonsin.. Dagens match gick inte heller så bra, men vi spelade faktiskt bra, det tyckte alla, vi kämpade så hårt vi kunde. Hammarby är riktigt bra också, så jagf tycker faktiskt att det var bra spelat av alla. Vi va kort om spelare och ingen av våra normalt spelande centrar var där. Så jag fick lira center, puuhhh! Rätt roligt faktiskt, men jag va väldigt virrig på plan och visste inte vad jag skulle göra, men det gick bra iallafall. Bortsett att jag fick en bula i huvudet eftersom att en spelare som slog sin klubba i huvve på mig, och hon fick inte änns avblåsning för hög klubba..?! Imorgon har vi träning i Frescatihallen, jag ska lätt vara med. Känner verkligen att jag behöver det OCH så M-Å-Å-Å-Å-Å-S-T-E jag tjacka ett par nya skor. Mina skor jag har nu är hur hala som helst och jag får inget grepp utan glider bara omkring. Nu ska jag lägga mig i soffan och vila en stund, senare ikväll ska jag ut med la familia och käka middag eftersom tobbe fyllde 18 i veckan. Efter det ska jag antagligen träffa karl, hihi. puuuusss!

image263

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback