23 oktober

Dagen har varit KALASBRA! Började 09.45 med Engelska. Då gjorde vi nån diagnos och sedan fick vi gå. Efter det hade vi idrott, vi spelade badminton. Sen slutade vi, typ klockan halv ett, istället för halv två, för vår idrott började en timme tidigare än vad den brukade, och så förblir det också, så jag slutar halv ett på tisdagar.
Eftersom jag slutade så tidigt, tänkte jag att jag hade tid att åka till rudbeck och lämna in mina böcker o.s.v, så jag åkte hem, lämnade lite grejor och åkte sedan iväg. När jag väl kom fram kom jag på att jag hade glömt mina nycklar hemma, så jag kom inte in i mitt skåp, så jag kunde inte lämna mina böcker, haha. Typiskt mig.. Jag gick och mötte tove, och så gick vi en sväng och sedan satte vi oss på nått berg vid stallbacken. Klockan fyra gick jag tillbaka till rudbeck och mötte Karl. Vi åkte hem till hans pappa och var där en stund. Typ vid sju åkte jag hem och han hem till sin mamma. Nu kommer jag inte träffa honom på hur länge som helst, eftersom han åker till Gotland på fredag.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback