<3 att träna, och min farsa är största toffeln!

Nu har jag ÄNTLIGEN fått min efterlängtade träning. Känns så jävla skönt såhär efteråt. Det var rätt jobbigt och jag kommer förmodligen ha världens jäkla träningsverk imorgon, men det var det värt. Så jävla roligt! Jag längtar verkligen tills matchen i helgen. Jag ska verkligen köra järnet. Hoppas jag och Sofia hamnar i samma kedja, som vanligt. Det blir alltid roligast då!!!!!
 
Min farsa är strörsta toffeln, kom bara och tänka på det idag. Förut lyssnade jag på Kent väldigt mycket. Och då sa han alltid: ''Vafan lyssnar du på dendär skiten för? Stäng av! Usch..'' Och nu, när hans flickvän tycker om Kent, då helt plötsligt tycker han också att dom är bra.. Jäääävla mysiktiskt tycker jag!

Nu måste jag platta håret och klippa naglarna, eftersom jag ska vara i köket imorgon. Imorgon kväll ska jag på TÄBY-AIK! Lääääängta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback