3 underbara månader

Igår hade jag och min älskling 3 månader. Klockan tio drog jag och mamma iväg till simhallen och simmade några längder. Sedan tog vi en lång skön dusch och satte oss i bastun. Jättemysigt! Sedan åkte vi iväg till sjukhuset, men blev inte kvar särskillt länge. När vi kom hem, typ klockan två, stod det en bukett rosor i en gummistövel på trappan. Karl hade alltså varit där och fixat det, sötnos! Efter middagen tog jag och Ronja tåget till Sollentuna, där jag skulle ta bussen vidare till Kalle och hon skulle möta några kompisar för att dra till Källarn, haha! Jag och Karl hade iallafall jättemysigt, och jag hade den bästa tremånadersdagen, evaaah! Tack älskling!


Imorse hade vi match mot Kista, vi lirade bra men resultatet blev 2-0 till dom. Två jävla turmål, kan jag säga, och vilket jävla oflyt vi hade! Jaja, det är bara att se glad ut och gå vidare, vi ligger bra till iallafall. Just nu är jag dundertrött, så jag funtar på att sova en stund, det skulle jag behöva. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback