9 oktober

Imorse gick jag upp klockan 9, jag åt frukost, väckte mamma och satte mig framför tvn en stund. Fem i elva åkte vi ner till Löwet och gick till vårdcentralen, och så fick jag nått recept på tabletter som jag ska ta 2 gånger dagligen i en månad, och sedan 1 gång dagligen. Herregud!
Resten av dagen satt jag bara och häckade framför datorn. Klockan fem tog jag tåget till Sollentuna där jag mötte Karl och vi gick tillsammans till Turebergshallen och kollade på min träning. Gud vad jag känner suget. Jag har inte tränat på över tre veckor. Får se om jag kan träna på torsdag, men på söndag ska jag fan inte stå emot. Då SKA jag träna! Söndagens match mot Duvbo är tyvärr inställd, fick vi reda på idag, jävla otur, jag hade gärna lirat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback