aaaaaah! FUCK!

Okej, klockan är alldeles på tok för mycket för att jag ska vara uppe. Tjugo i sex klev jag upp, trött som fan, (har sovit typ fyra-fem timmar, eftersom någon tönt höll mig vaken genom att bomba mig med sms!) skulle gå ner för trappan när jag kände träningsverken, kunde knappt gå, så jag snubblade i tredje sista trappsteget och slog knät rakt ner i golvet. Så nu är mitt knä helt fuckat! Vadå klantigt? VILKEN SUPERMORGON... Så nu får jag gå med pain i knät hela dagen, och jag som ska stå i köket, jag lär ju inte få sitta en sekund. Jag hoppas verkligen att det har lagt sig till imorgon, för jag dör om jag ska spela match med ont i knät!!!!
Har hört rykten om att jag och Robin(?) ska göra någon sorts glass, vet fan inte vad den heter. Får se hur det går. Ska ta bussen som går 06.56, fyyyyfan! TÄNKER PÅ KARL, HAN SOOOOOOOOOVER!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback