''and she wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill be loved''

Ibland ångrar man saker, även om man egentligen inte vet vad man har gjort för fel. Man går och grubblar, undra och man förstår bara inte. Man finner inga svar. People makes misstakes.
Inatt somnade jag inte förrän klockan 3, kunde bara inte sova trots att jag gick och la mig klockan 1. Mamma ringde och väckte mig halv tio, men jag låg kvar i sängen till halv elva tills pappa började hålla på i köket, då hoppade jag in i duschen och gjorde sedan pappa sällskap vid köksbordet. Vid ett åkte han iväg för att hjälpa Petra. Nån gång på eftermiddagen kom Karl hit. Sedan åkte han igen, snyft! Haha! Då fastnade jag framför tvn eftersom att det va fotboll. Nu sitter och och kollar på ''Ranking the stars'', haha. Nått jävla skit! Hade hellre haft träning om hallen stod kvar och va i gott skick, men tyävrr..


image236

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback